Συχνές Ερωτήσεις για το e-shop μας
Aπαντήσεις στα πιο συνήθη ερωτήματα σχετικά με το ηλεκτρονικό μας κατάστημα:
Είναι ασφαλές να αγοράσω από το e-shop της reallifehellas.gr;
Απολύτως ασφαλές. Είμαστε περήφανοι για την γρήγορη, ασφαλή και ολοκληρωμένη διεκπεραίωση όλων των παραγγελιών σας. Προσφέρουμε τη δυνατότητα πληρωμής της παραγγελίας σας με αντικαταβολή, όποτε και πληρώνετε μόλις παραλάβετε όσα παραγγείλατε και όχι νωρίτερα. Έτσι, μπορείτε να αγοράσετε οποιοδήποτε προϊόν μας με το μέγιστο αίσθημα ασφάλειας.
Χρειάζομαι πιστωτική κάρτα για τις αγορές μου από e-shop της reallifehellas.gr;
Όχι, δεν είναι απαραίτητο. Μπορείτε επίσης να πληρώσετε με κατάθεση σε τραπεζικό λογαριασμό, με αντικαταβολή ή και με μετρητά.
Οι τιμές είναι τελικές; Περιλαμβάνουν ΦΠΑ;
Οι τιμές στο e-shop της reallifehellas.gr; περιλαμβάνουν ΦΠΑ (24% σήμερα). Δεν περιλαμβάνουν μεταφορικά, τα οποία εξαρτώνται από το τελικό βάρος και τον τρόπο αποστολής της παραγγελίας σας. Τα μεταφορικά υπολογίζονται αυτόματα από το σύστημα κατά την ολοκλήρωση της παραγγελίας σας.
Σε πόσες ημέρες θα λάβω την παραγγελία μου;
Το μέγιστο, εντός τριών εργάσιμων ημερών. Συνήθως, την επόμενη εργάσιμη ημέρα.
Πως μπορώ να παραγγείλω κάτι από e-shop της reallifehellas.gr;
Προσφέρουμε δύο τρόπους παραγγελίας :
1. Μέσα από το ηλεκτρονικό μας κατάστημα, αφού ολοκληρώσετε την εγγραφή σας ως πελάτης. Η επιλογή αυτή είναι διαθέσιμη 24 ώρες το 24ωρο, όλες τις ημέρες της εβδομάδας και είναι η προτιμότερη μέθοδος παραγγελίας.
2. Με αποστολή e-mail στην reallifehellas@gmail.com , όπου μπορείτε να μας στείλετε τα προϊόντα που σας ενδιαφέρουν και τα πλήρη στοιχεία σας για την αποστολή. Θα επανέλθουμε άμεσα (εντός 4 ωρών τις εργάσιμες ώρες) με την επιβεβαίωση της παραγγελίας σας και το τελικό ποσό πληρωμής.
Πώς θα ενημερωθώ για τους τραπεζικούς σας λογαριασμούς ώστε να πληρώσω την παραγγελία μου με αυτόν τον τρόπο πληρωμής
Μπορώ να παραλάβω την παραγγελία μου από την έδρα σας;
Είναι δυνατό να παραλάβετε την παραγγελία σας από την έδρα μας, κατόπιν συνεννοήσεως. Θα πρέπει να επικοινωνήσετε πρώτα μαζί μας ώστε να προετοιμαστεί η παραγγελία σας και να οριστεί η ημέρα και ώρα παραλαβής.
Έχω απορίες για τα προϊόντα σας και θέλω βοήθεια για την επιλογή μου. Πως μπορώ να επικοινωνήσω μαζί σας για πληροφορίες;
Μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί μας μέσω e-mail στο reallifehellas@gmail.com, ή μέσω της online φόρμας επικοινωνίας.
Θα ήθελα να έχω τηλεφωνική υποστήριξη όπως σε ένα φυσικό κατάστημα. Είναι εφικτό;
Δυστυχώς, όχι πάντα. Η reallifehellas.gr; είναι ένα ηλεκτρονικό κατάστημα χωρίς οκτάωρη τηλεφωνική υποστήριξη (η οποία θα ανέβαζε το κόστος λειτουργίας και συνεπώς τις τιμές των προϊόντων μας). Από την άλλη μεριά, η ηλεκτρονική επικοινωνία μαζί μας είναι διαθέσιμη 24 ώρες το 24ωρο, και μπορείτε να επικοινωνείτε μαζί μας τηλεφωνικά τις ώρες λειτουργίας του καταστήματος.
Γιατί πρέπει να συνεννοηθώ μαζί σας πριν περάσω από την αποθήκη σας ώστε να αγοράσω κάτι;
Αυτό γίνεται για διάφορους λόγους. Πρώτον, για να βρίσκεται κάποιος συνεργάτης μας εκεί ώστε να σας εξυπηρετήσει. Επίσης, για να εξασφαλιστεί η διαθεσιμότητα των προϊόντων που επιθυμείτε ώστε να μην έρθετε άσκοπα (ένα ηλεκτρονικό κατάστημα εργάζεται 24 ώρες το 24ωρο, όποτε οι διαθεσιμότητες των προϊόντων μεταβάλλονται συνεχώς). Τέλος, πολλά από τα προϊόντα μας προσφέρονται με επιλογές εξοπλισμού, οπότε απαιτείται κάποιος χρόνος προετοιμασίας της παραγγελίας σας πριν την παραλάβετε.
Παρέχετε εγγύηση/υποστήριξη στα προϊόντα σας;
Παρέχουμε πλήρη εγγύηση και υποστήριξη σε όλα μας τα προϊόντα (η ακριβής διάρκεια εξαρτάται από το είδος και τον Κατασκευαστή του προϊόντος) εφόσον χρησιμοποιούνται για οικιακή χρήση και εντός προδιαγραφών λειτουργίας . Διαθέτουμε επάρκεια ανταλλακτικών και αναλωσίμων, τόσο για τα δικά μας συστήματα όσο και άλλων Κατασκευαστών ανταλλακτικά φίλτρα θεωρούνται αναλώσιμα και ο χρόνος ζωής τους εξαρτάται από την ποιότητα και ποσότητα του προς επεξεργασία νερού.
Παρέχετε υπηρεσίες εγκατάστασης/συντήρησης φίλτρων νερού ;
Η εταιρία μας είναι εμπορική και δεν εκτελούμε υδραυλικές εγκαταστάσεις συστημάτων φίλτρων νερού ή συντηρήσεις αυτών. Σε κάθε περίπτωση, προτείνουμε η εγκατάσταση και συντήρηση να πραγματοποιείται από αδειοδοτημένους τεχνίτες-υδραυλικούς οι οποίοι και να πιστοποιούν την ορθή επιλογή και εγκατάσταση του φίλτρου νερού ειδικά όταν απαιτείται επέμβαση στην υδραυλική εγκατάσταση της οικίας (φίλτρα κεντρικής παροχής, φίλτρα γραμμής κάτω πάγκου, μονάδες αντίστροφης όσμωσης κλπ) λαμβάνοντας υπόψη και τις τοπικές συνθήκες λειτουργίας στο κάθε σπίτι ξεχωριστά (για παράδειγμα, πίεση δικτύου ύδρευσης, θερμοκρασία νερού παροχής κλπ).
Παρέχετε τιμές χονδρικής;
Μόνο σε επιλεγμένους εμπόρους / μεταπωλητές.
Βρήκατε στο ηλεκτρονικό μας κατάστημα κάποιο συγκεκριμένο προϊόν που προσφέρεται φθηνότερα σε άλλο κατάστημα;
Απλά ενημερώστε μας και θα προσπαθήσουμε να σας προσφέρουμε την καλύτερη τιμή της Ελληνικής αγοράς.